REGULAMIN ZAKUPÓW

I. ZASADY OGÓLNE:
  1. Regulamin określa zasady i warunki zakupu na odległość materiałów i dokumentów oraz usług w ramach serwisu www.sygnalista24.com.pl (dalej „Sklep”) przez podmiot dokonujący zamówienia materiałów ( dalej „Zamawiający” ).
  2. Właścicielem Sklepu - z wszelkimi prawami - jest podmiot gospodarczy:
    MEDIATOR SP.J., ul. Grodzka 15, 23-200 Kraśnik, NIP: 715-17-25-928, który pełni rolę Administratora.
  3. Zamawiającym może być podmiot publiczny lub podmiot gospodarczy.
  4. Zamawiający poprzez podstronę „Sklep” składa zamówienie lub zapytanie o cenę.
  5. Złożenie zamówienia tj. kliknięcie klawisza „Składam zamówienie”, na Ofertę nr 1oraz Ofertę nr 3 przez Zamawiającego jest równoznaczne z zobowiązaniem do zakupu materiałów lub usługi.
  6. Po złożeniu zamówienia wystawiona zostanie faktura dla danych wskazanych w formularzu i przekazana Zamawiającemu mailem wraz ze specyfikacją zamówienia.
  7. Po uregulowaniu faktury, Zamawiającemu zostanie przekazane zamówione materiały lub w przypadku zamówienia usługi szkoleniowej Sklep ją zrealizuje w ciągu 14 dni w formie zdalnej.

II. PRAWA I OBOWIĄZKI STRON:
  1. Od zakupu materiałów i usługi Zamawiającemu nie przysługuje odstąpienie od umowy.
  2. Produkt przeznaczony jest wyłącznie do użytku wewnętrznego Zamawiającego.
  3. Jakiekolwiek udostępnianie, powielanie lub rozpowszechnianie bez zgody Sklepu oznacza złamanie niniejszego Regulaminu i jest zagrożone karą umowną w wysokości 5000 zł za każde naruszenie, co nie wyklucza odpowiedzialności Zamawiającego za spowodowanie szkody w trybie art. 471 kodeksu cywilnego.

III. OCHRONA PRYWATNOŚCI: Administrator zobowiązuje się do przestrzegania prawa o ochronie danych osobowych, których wejdzie w posiadanie w związku z funkcjonowaniem Sklepu.

IV. PRAWA AUTORSKIE:
  1. Prawa autorskie Sklepu są zastrzeżone dla Administratora : MEDIATOR SP.J., ul. Grodzka 15, 23-200 Kraśnik.
  2. Wszystkie znaki towarowe zostały użyte tylko w celach informacyjnych i należą do ich właścicieli.
  3. Prawa autorskie artykułów należą do ich autorów.
  4. Administrator nie przekazuje, nie sprzedaje i nie użycza zgromadzonych danych osobowych oraz Firm innym osobom lub instytucjom.

V. REKLAMACJE:
  1. Wszelkie reklamacje przeprowadza się drogą elektroniczną (mailową) lub pisemną na adres siedziby.
  2. Czas odpowiedzi na reklamacje przez Administratora wynosi nie dłużej jak 14 dni.

VI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE:
  1. Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.11.2024r.
  2. Administrator Sklepu zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie.
  3. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.
  4. Po uważnym zapoznaniu się z powyższym regulaminem, Zamawiający oświadcza, że akceptuje warunki Regulaminu.